Bookmark and Share
Pagina de start a forumului Fc RAPID Oficial vedem totul in alb-visiniu RapidFans
Fc RAPID Oficial vedem totul in alb-visiniu RapidFans
FAQ FAQ    Căutare  Căutare   Membrii RapidFans  Membrii RapidFans   Grupuri  Grupuri
ÎnregistrareAutentificare RapidFans Rapid Ultimele discutii si noutatiPostări de la ultima vizităMesaje private

Crează un subiect nou  Răspunde la subiect
 RAPID v Tottenham UEFA Cup 1971 « Subiectul anterior :: Subiectul următor » 
Autor Mesaj
Mozez
MesajTrimis: Duminică 28 Iunie 2009 10:49:52    Titlul subiectului: RAPID v Tottenham UEFA Cup 1971 Răspunde cu citat (quote)

RAPID FANS
RAPID FANS

Data înscrierii: 22/Iun/2009

My name is Paul Morris and I am a Tottenham Hotspur fan. I have an idea to write a book about the cities, players, stadia, matches and clubs from former communist countries whom Tottenham played in various European competitions from the 60s to the 80s. RAPID Bucharest was a great team in the 70s and contained some great players, many of whom are alive to this day.
To give the book a first hand feel, I would like to visit Bucharest and get some interviews with surviving players from those matches with Tottenham in 1971. I would like to get information not only about the games, but also about their memories of Tottenham in general, as well as perhaps some background about football in Romania and RAPID Bucharest, its growth, development etc.

I would be very grateful if you could provide me with any photodocumentation from the Tottenham matches.

I really hope you or someone you know can .

Many and best regards

Paul Morris
Sus
Vezi profilul rapidistului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou  Răspunde la subiect Pagina 1 din 1

Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum